21:04

PEACH PIE

Ma egy rettentő egyszerű barackos sütit csináltam. Egy kisebb tepsibe lett elegendő a tészta, amely nem tartalmaz tojást. Az az igazság, hogy nagyon nem szeretek tojással dolgozni, de lassan kezdem leküzdeni ezt a fóbiámat, hiszen egyébként szinte minden sütibe szükségeltetik.
Ennek a finomságnak az illata elég jellegzetes, szerintem a tojás kihagyása miatt. Viszont az is lehet, hogy ezt csak én tartom érdekesnek, a családtagjaimnak még a tény felvetésére sem kérdőjelezték meg. Azért tartom elegendőnek a kis tepsiméretet is, mert elég tartalmas, laktató, a szokottnál kissé masszívabb piskótaszerkezetről beszélünk. Barackos ízesítés, a mostani szezongyümölcs, nyamm!

Hozzávalók: - 5-6 szem középméretű barack
                    - 2 bögre liszt
                    - fél bögre cukor
                    - 1/4 bögre napraforgóolaj
                    - 1 bögre ásványvíz (én szénsavasat használtam)
                    - fél csomag sütőpor

Elkészítés: mint ahogy látszik, ez alapvetően egy bögrés sütemény, de az a fajta, amit sütőben kell megsütni, és az elnevezés csupán a mércére utal.
Meghámozzuk a barackokat és összevágjuk őket tetszőleges méretűre, én gerezdszerűre szeltem fel őket. A barackot félretéve összekeverjük a tészta hozzávalóit, amik eleinte kevésnek tűnhetnek, de ezután a barackokat hozzáadva máris tartalmasabb lesz az összkép. Tepsibe töltve kb. 35 percre 250 °C-on piroslóra sütjük.



(A képek saját készítésűek)

Üdv,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts