10:00

SHEINSIDE ONLINE SHOP

Rábukkantam a SHEINSIDE online boltra. Mikor rákattintottam a kínálatra, rengeteg különlegesség tárult a szemem elé, valójában ez az, ami megfogott benne. Hatalmas választék, olcsó árak jellemzik, túlzás nélkül mondhatom, hogy sokszínűek a termékek, és a világ minden tájáról keresettek. 30$ feletti vásárlás esetén ingyenes a kiszállítás. Minden korosztályú nő megtalálhatja azt, amit keres, bár elsődlegesen a fiatalabbakat célozza meg.
Rettentő sokszor érzem azt, hogy az interneten böngészve outfit posztokban meglátok egy remek ruhadarabot, amivel már komplex elképzelésem is van, de ötletem meg semmi a hollétét vagy felkereshetőségét illetően - ilyen szempontból nagyon megnyerő dolog az online shopping.
A kedvenc darabjaimat gyűjtöttem össze, közülük rengeteg le van árazva jelenleg! Ez az általam alakított néhány csoport csak példa, a hajbavalóktól kezdve a cipőkig mindent megtalálhatunk. Ha bármelyik itt lévő  ruhadarab vagy kiegészítő megtetszik és linket kértek, írjatok nyugodtan!


Az összes termékfotó a sheinside.com-ról származik


Jó nézelődést és vásárlást,
Adél

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia! Én is nemrég találtam rá a Sheinside-ra,és tényleg szuper cuccokat árulnak,tetszenek amiket összeválogattál! :) A 4. sorban a 2. ruhát a Tally Weijl-ben is lehet(ett) kapni,bár a mintájuk nem egyforma,a Tally Weijl-es verzión apró kis levelek/virágok vannak,viszont 70% kedvezmény volt rá,úgyhogy szerintem érdemes oda is benézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, ha tetszik a kollázs :) Komolyan? Szerintem az akció még mindig tart a Tallyban, úgyhogy lehet hogy tényleg érdemes benéznie annak, aki szívesebben vásárol az internetet mellőzve. Viszont szerintem ezek mellett a gyönyörűségek mellett tényleg nem lehet csakúgy elhaladni a Sheinside-on :)

      Törlés

Popular Posts