2014. szeptember 22., hétfő

AUTUMN COLLAGE 2014

Készítettem egy kollázst az őszi alapkellékekről, olyanokról, amiket én a legszívesebben elfogadnék ebben a szezonban. Az ősz ugyanis lassan beköszönt, ha még nem is olyan drasztikusan, de azért már érezni hogy kopogtat. Amikor bent vagyok egy ruhákkal és cipőkkel teli bevásárlóközpontban, és kimegyek az utcára, teljesen megfeledkezek róla, hogy még nem is kell csizma, valószínűleg csak pár hét múlva kerülnek elő az igazán meleg ruhadarabok. Mint általában minden lány, én is előregondolkodtam. Tudom, mik hiányoznak a ruhatáramból. Hitelességre törekszem, olyat nem teszek bele a listába, amit nem vennék fel, így a vizuális csodák mellett a hordhatóságot is komoly szempontnak tartom. Hatalmas álmom, hogy egyszer belenőjek abba a szerepbe, hogy magabiztos nőként kiforrott eleganciát sugározva lépjek ki az utcára, és élvezem, hogy ehhez lassanként egyre közelebb kerülök. Talán e szemlélet vezetett, míg válogattam a ruhadarabokat a SHEINSIDE (KATT) oldaláról - ahol mellesleg most tart a presale! Mindenesetre kikötném, hogy a ruhadarabokat egymástól elvonatkoztatva vizsgáltam.
A termékek linkjeiért írjatok kommentet!

I made a collage about the coming season's basics, so here are my favourites. Autumn is almost here. When I'm in a shopping centre with the new collecton pieces around, I almost forget it's not that cold outside yet... I overthoguht the thing a bit, I already know what's missing in my wardrobe. I didn't add anything what are not my style or I couldn't wear it. My big dream is to be a self-confident and elegance women. In this way my collage has done. I chose every single item from SHEINSIDE (CLICK) online shop. I must let you know, that I seperated the chosen products from each other in my mind.
Write a comment for the product links!




Üdv,
Adél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése