2014. november 12., szerda

WINTER WISHLIST

A kívánságlisták egyszerűen elengedhetetlenek, ahogy változik a divat, úgy az ízlésem is, mert egyszerűen akaratlanul is beleesek a fast fashion csapdájába. Egyrészről ez jó is, mert befogadókészségre utal, másrészről viszont szerintem nem szabad folyton újítani, mert képtelenség leváltani egy szezon alatt az egész ruhatárat, valamint túl nagy stílusra sem utal... Ezért próbálok mindig érzésből öltözni. Ha láttam valamit az utcán és megpróbálom megvalósítani, ámde mégsem tetszik a szett magamon, egész egyszerűen megszabadulok tőle egy újnak a reményében, mert a fő a komfortérzet.
Valami új... mégiscsak imádom ezt az érzést, és most itt az idő, hogy ismét körbenézzünk a Sheinside télies kínálatát is számba vetve!
A szoknyák imádata most, így az idő lehűlésével köszöntött be nálam, viszont imádom azt a lejjebb található hatalmas színes poncsót, amihez hasonlót viselt Blake Lively - posztoltam is a képet a Facebook oldalamon -, és amilyet láttam a H&M katalógus oldalainak egyikén is! Csekkoljátok a Sheinside tárházát!












Üdv,
Adél

2 megjegyzés:

  1. A virágos szoknya nagyon tetszik. El is mentettem magamnak a linkjét.
    http://www.sheinside.com/Black-Vintage-Floral-Skirt-p-190414-cat-1732.html
    Esetleg legközelebb linkelhetnéd őket egyenként.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az észrevételt, nyugodtan szóljatok, ha valamelyiknek a linkjét szeretnétek, de talán tényleg hasznosabb lenne rögtön feltüntetni. :)

      Törlés