14:03

Happy 2015 with Sheinside!

Boldog új évet kívánok mindenkinek! Remélem, csodásan telt a szilveszter éjszaka. Számomra áttörés volt, hogy crop topban, azaz haskilógós pólóban léptem át a régiből az új évbe. Kiskorom óta nem viseltem rövidebb darabot, és el nem tudtam képzelni, hogy kilépjek benne az utcára nyáron, mert hogy néz ki a hasam, stb. Most mások unszolására kiléptem a komfortzónámból, és áttörésként éltem meg, hogy ebben éreztem jól magam egész este.
Bizonyára a karácsonyra, netalán szülinapokra összegyűlt egy kis költőpénzt, amit az akciókon hasznosíthattok, és új ruhadarabokkal, egyéb kiegészítőkkel lehettek gazdagabbak. Most hadd tegyek egy ajánlást tele SHEINSIDEos (KATT!) darabokkal! :) Imádom a telet, olyan sok választási lehetőség van a sok más szabásvonalú darab jóvoltából... Igyekeztem egy érdekesebb, alapdarabokból álló kollázst összeállítani. Rengeteg téli sapkát, sálat, kardigánok végeláthatatlan tárházát találod az oldalon. Én most az iskoláslányos szoknyákért, a puha pulcsikért és kabátokért vagyok oda...



Üdv,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts