The festival short

0:33

Nyár... határozott forróság... amikor úgy érzem, már a rövidnaci is sok... nem tudom, ilyenkor a rövidnadrág jobb vagy egy lenge szoknya?
Mindenesetre az szent, hogy imádom a mintát, mi keresztülhúzódik a tökéletes színű farmernadrágon. Egyre több olyan cipőt is látok, ami farmeranyagból készült. Az pedig vitathatatlan, hogy a hímzett minták idén verhetetlenek, alább a tökéletes bizonyíték.
Én fesztiválra is el tudom képzelni, főleg a rojtos megoldásból kifolyólag. Nem mással, mint egy váll-leesős felsővel tarkítottam a szettet. Vagy éppen leegyszerűsítettem? Majd a későbbiekben is alátámasztom, hogy bizony, ez a trend nálam abszolút hódít, szerintem iszonyat egyszerű, mégis nagyon elegáns, finoman mutat. Lábbeliként Converse-t társítottam, szerintem abszolút erősíti a bohókás oldalát ennek az összlátványnak.

Link a shorthoz: http://bit.ly/2qbCoKF




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts