Prints

21:45

Jó barátaim a szoknyák mostanában. Kicsit nehéz olyan rövidnadrágot találnom, amiben igazán magabiztosnak érzem magam, így jönnek számításba a szoknyák. hiszen azokból semmiféleképpen nem húzok fel minit. Ez a farmer darab, ami a képeken látható rajtam, hatalmas szerelmem.
Eme szettem szerintem nem éppen sikerült kifinomultra, visznt nagyon-nagyon tetszik ez a virágos póló, engem teljesen elragadott. Nem igazán vannak ilyen mintás pólóim, színesek se nagyon, úgyhogy nagy áttörésnek lehetünk szemtanúi. Laza nyári look kreálódott. A kistáska tagadhatatlanul nőiesebbé teszi. Igen, éjjel-nappal ezt hordom, én őszintén nem gondoltam, hogy ennyi-ennyi szetthez passzintható lesz. Sokkal karakteresebb darabnak tűnt, ami köré kell az egész outfitet szervezni, holott pont, hogy a táska alkalmazkodik. Mesés.
Bár most lehűlt az idő, a következő képek néhány perc erejéig visszareppenthetnek a kánikulába.

Póló: http://www.shein.com/Frill-Sleeve-Ditsy-Tee-p-354300-cat-1738.html?utm_source=adeldivat.blogspot.hu&utm_medium=blogger&url_from=adeldivat







You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts