The midi skirt story

21:19

Hogy én mióta vágyom egy midi szoknyára… Nem arra a ceruzaszoknyára gondolok, hanem a rendes csajos pörgős szoknyára! Tudjátok, ami A vonalú, lefelé bővülős fazonú. Aminek betudtam minden szoknyát kiskoromban. Annyira szoknyamániás voltam, hogy egyiket sem tudtam elengedni, mindegyik nőtt velem gyakorlatilag. Nemrég, főleg a nyár beköszöntével visszatért ez a mániám, hiszen ezek a leglengébb darabok között vannak. Ti a laza vagy az elegáns ruhák hívei vagytok? Nézzük csak meg közelebbről! Tökéletesen a derékra simul, a színéből adódóan bátran lehet kombinálni mintás vagy más feltűnő színű felsővel. Az igazat megvallva nekem nincs egy fehér színű nadrágom se. Eddig nem láttam a fehér alsók szépségét. Nem gondolkodtam el, hogy igazán finom színekkel passzintva milyen nyárias, üde hatást lehet elérni. A minőségi darabok nem látszanak át, sőt, igazán szép esésük is van. Térd alá érő szoknyáról beszélünk, amit főként elegánsan kell viselni. No de kit érdekel, hogy mit írnak a nagy könyvek? A divat egy olyan dolog, amit szubjektíven lehet formálni, ahol az ész helyett az érzések beszélnek, a vizualitás él, a ruha kommunikál. Nem tudom, ez ki számára az-e, de egy alkalmi ruha főleg…  A felettébb egyedi megoldások éltetik szerintem a nagybetűs stílust, éppen ezért én egy platformos talpú szandállal is épp úgy el tudom képzelni a szoknyát, mint egy kifinomult körömcipővel.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts