A week in Nice, France

10:01

Életem leggyönyörűbb nyaralását töltöttem el Franciaországban a múlt héten. Ilyen lenyűgöző partvidéket még nem láttam. Páratlan, egybefüggő föveny, ahol bárhol strandolhatsz ingyen, és még zuhanyzó is van, hogy ne sós testtel kelljen létezni, miután kijöttél a tengerből. Az épületek, az emberek úgyszintén megfogtak, nagyon kedves eladókkal találkoztam a hétköznapok során. A közlekedés kicsit brutális, de a bonyolultságban rejlik az egyszerűség. Mindenki arra törekszik, hogy mihamarabb eljusson A-ból B-be, viszont sokszor túlzottan kapkodnak az utakon! A pirosnál nem állnak meg, nem feltétlenül várnak a motorosok, amíg zöldet kapnak. Ez így a gyalogosoknál is gyakori. Szubjektív döntés, hogy ha tudsz menni, akkor mész. Nem tartom túl jó rendszernek, de addig oké, amíg nem történik baleset. Visszakanyarodva: a tenger csodaszép azúrkék, pont mint a képeken, amiket a neten lehet találni a francia riviéráról. Olyan sokszor csodálkoztam rá... Nizzában voltunk, de bejártuk a közeli városokat is. Cannes, Monte Carlo, Villefranche-sur-Mer, és megannyi települést.
A szettem egy nagyon egyszerű kék overállból állt, ami a lábszárnál különleges, ugyanis nagyon bő, néha tán szoknyának is nézhető. A hátánál is kivágás engedi láttatni a fürdőruha felsőmet. Nagyon lenge, kényelmes viselet. A szalmakalap a nyaraláson végig velem volt, így amikor délelőtt sétáltunk, akkor sem kaptam napszúrást, hála neki. Csodálatos vétel volt, de az egész tengerparton kismillió fazon és szín közül lehet választani.
Álomszerű egy hét volt. Megpróbáltam ennyi idő alatt beszippantani az ottani levegőt, a hangulatot, a tenger illatát.






You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Az első 3 mondatban 3x szerepel a "gyönyörű" szó. Át kellett volna olvasni posztolás előtt ezt:

    "Életem leggyönyörűbb nyaralását töltöttem el Franciaországban a múlt héten. Ilyen gyönyörű partvidéket még nem láttam. Gyönyörű, egybefüggő föveny, ahol bárhol strandolhatsz ingyen"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ugyan átolvastam többször is, nem tűnt fel. Köszönöm szépen, hogy felhívtad rá a figyelmemet, átírtam. :)

      Törlés

Popular Posts