I started to workout

18:39



Eljött az az idő, hogy én is elkezdtem aktívan edzeni. Korábban elég sok sportot kipróbáltam, az utóbbi években is "edzegettem", de csak időszakos jelleggel. Ez tehát hosszabb-rövidebb periódusokat jelentett, az időm függvényében változott. A végeredmény sosem látszódott, mert nem voltam elég kitartó. Most, hogy akad némi szabadidőm a szakdolgozat és az amúgy temérdek mértékű egyetemi feladat mellett (…), lelkesebben veszem fel reggel 7-kor a sportruhát. Ha addig fáradtnak vagy álmosnak éreztem magam, a felöltözés után egyből megváltozik a hozzáállásom. Olyan, mintha akkor végre egyben lennék, és máris van kedvem kiteríteni a jóga szőnyeget. Általában videókra edzek, de ha nem érzem elég hatásosnak az aznapit, akkor még magamtól nyomok pár gyakorlatot. Elsődlegesen a teljes test átmozgatására törekszem, de azt mondják, hatásosabb, ha egy nap egy testrészre fókuszálunk. Ez még kísérletezés alatt áll nálam. Egyébként a torna azért is esik olyan jól nekem, mert az agyamat teljesen kikapcsolja, miközben a testem dolgozik, és utána mérhetetlen energiát érzek magamban, más a hozzáállásom a feladatokhoz utána a nap folyamán.
Visszakanyarodva a jó sportviselethez: a lehető legeslegkényelmesebb ruhák a jógaruhák. Bárhogy is nézzük, de lehet akármilyen gyönyörű egy alkalmi ruha, a nyomába sem ér egy pár rugalmas leggingsnek és topnak. Az egésznek az a lényege számomra, hogy jól „összefogjon” – ezt nem tudom másképp kifejezni, így könnyíti meg a mozgást.
Ha már korábban említettem az alkalmi ruhákat, akkor ajánlani szeretném a Manzara oldalát, ahol szebbnél szebb nyári viseletek várnak. Én már kinéztem, hogy mik a kötelező darabok – nálam mostanság a virágminta hódít, úgyhogy szeretném, ha a közeljövőben ilyen ruhák mindenképpen landolnának a gardróbomban.
Én most a képeken látható fehér alapon fekete pöttyös edzőszettet választottam. Az elvártaknak megfelelően kényelmes viselet, jól néz ki, és nem nagyon volt még hasonlóm – már ami a mintát illeti. Valamiért általában sötét edzőruhák kerülnek a birtokomba, ám most ezen tudatosan változtatni szerettem volna. Alig várom, hogy a lakásból kimozdulva is nekilássak a szabadtéri mozgásnak.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts