LBD

10:30

 Ez a fekete ruha egyszerű, de nagyszerű! Igen, a legtöbb alapdarabomnál ez a kulcs. Nagyon szeretem az olyanokat, amiket különböző színű vagy stílusú kiegészítőkkel többször is érdekessé tudok tenni. Én elég könnyen megunom a ruháimat - viszont ez a kis fekete már vagy háromszor volt rajtam az elmúlt pár hétben, amióta megvan. Volt hogy övvel, volt hogy pulcsival, kötött mellénnyel viseltem, és olyan is akadt, hogy narancs színű táskával, fülbevalóval párosítottam. Azt gondoltam eleinte, hogy ezt a táskát csak a nyári időszakban fogom használni. Annak ellenére, hogy imádok vásárolni, rajta vagyok, hogy a gardróbom tartalmát használjam ki, különböző kreatív megoldásokban gondolkodva. Hiszen ha már csak egy-egy újdonságot veszek, máris új kombinációkba tudom belepasszintani a már meglévőeket.
Habár jelenleg esik a hó, amikor befotóztuk a szettet, igencsak enyhe időjárás volt. Azért a cipőről is essen néhány szó! Gyönyörű, szintén alapdarab magassarkú. Tényleg, bármivel felvehető! Habár nekem ez a sarokmagasság határeset kényelem szempontjából, színházba, egyéb esti rendezvényre remek választás.
Készítettünk néhány képet a kabáttal együtt is, hogy szemléltessem, mennyire elegáns összképet tud adni egy hétköznapi, utcai szituációba illesztve is.

A ruha és a bokacsizma is megtalálható a Bonprix kínálatában.




Fotók: Nagy Dorottya

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts