Yoga set

10:00

 Most egy olyan szettet hoztam, ami nem kifejezetten csinos, hanem inkább kényelmes! Ugyanis leginkább jógarucinak tudom elképzelni ezt a top-leggings párosítást, izgalmas lila-fekete mintával - igen, ez így szettben mutat a legjobban. Honnan máshonnan is rendelhettem volna, mint a bonprix.hu-ról? Nagyon kellemes, puha anyaga van, akár otthoni tornához, de ugyanúgy edzőterembe is felvehető. Habár én kifejezetten szeretek itthon is ilyenekben flangálni. Ezeket a képeket a tengerparton készítettük, ahol is nagyon kipihent voltam, nyugodt, és igazán harmóniában magammal, a világgal. Bárcsak minden napom ilyen lehetne! Tehát a kékség, ami a háttérben látható, a tenger! Az olajbogyó fától eldobtam az agyam, annyira tetszett és beleillett az általam megálmodott kis kompozícióba. Ezen a teraszon pihentem, napoztam, olvastam, egy picit dolgoztam is, de leginkább gyönyörködtem a kilátásban - így, mezítlábasan, az új edzős szettemben.






You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts