Wide leg jeans

15:38

Beköszöntött a kedvenc évszakom, az ősz! Imádom ilyenkor a színeket, a hőmérsékletváltozást, és a kettősséget, hogy egy picit minden lenyugszik, de mégis, közben munka szempontjából beindul az élet a nyári szünet és pihenések után. Habár idén nyári szünetem nem volt, a meleg évszak elején két csodálatos utazással színesítettem az évet, amikből decemberig töltekezhetek. Párizsba utaztam április végén, június elején pedig Brelára mentünk egyhetes vakációra. A külföldre látogatások nemcsak az ételek, élmények, látnivalók szempontjából érdekes, de "divatozást" tekintve is. És hogy mi is a végkövetkeztetésem? Az, hogy a bő nadrágok a reneszánszukat élik! Másik hatalmas trend az "old money" style, amivel nagyon tudok azonosulni, mert úgy érzem hogy olyan életszakaszban vagyok, amikor is önmegvalósítok, felnőttem, és igazán megélhetem a nőiességem, illetve a karrierépítés is a hétköznapjaim része. A mostani posztban viszont egy sokkal lazább vonulatú stílben mutatom meg az outfitem, ami egyébként szerintem leginkább a gimisek korosztályában hódít; világos bőszárú farmer. Nekem is nagyon tetszenek ezek a gatyák sportcipővel is, de így, nyárbúcsúztatós Birkenstock papuccsal is. A farmer elképesztően kényelmes, gyönyörű a jégkék színe, és bármilyen basic pólóval klappol - lelőhely: Bonprix!




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts