Sweatshirt&heels?

20:58

Mixelgettem kicsit. Nem jellemző rám, hogy sportos szabásvonalat párosítok elegánssal. Ez a nadrágom határozottan egy olyan darab, amit csak alkalmakkor, ünnepekkor viselek. Látszik az anyagának a fényén is, hogy ha hétköznapi, akkor csakis üzletasszonyos. Ezt a felsőt alapvetően egy magasabb derekú gatyával tudtam volna elképzelni, de ahhoz talán nem tudtam volna beválasztani ezt a hasábsarkú cipellőt. Ami összetartozik, az a cipő és a sapka. Imádom ezt a sapkát! Ha minden igaz, egy későbbi bejegyzésben írni fogok róla még. A rúzzsal még próbáltam ellensúlyozni a laza pulcsit, nálam ez a max smink mostanában.
Nem tudom eldönteni, hogy nagyon durva-e a kontraszt a cipő és a pulcsi között például. A célom az volt, hogy ennek a két különböző stílusú darabnak tudjak egy arany középutat biztosítani a többi magamra aggatott ruhán keresztül. Sikerült? Az én szemem még így utólag megkíván egy extrém nagy, köves, dámás fülbevalót.

Sapka: https://www.zaful.com/woolen-blending-warm-pumpkin-painter-cap-p_312214.html?lkid=11628645




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts