Tomboyish jacket and frills

11:44



Épp itthon ülök, szinte már gondtalanul. Nem sűrűn éreztem ilyet az elmúlt öt hónapban. Most viszont új erőre kell kapnom. Nagyon sokszor érzem úgy, hogy a hullámvasút legmélyebb kanyarulatában csücsülök, és nincs elég lendületem feljebb gördülni. Ilyenkor érkezik valami olyasmi, ami kimozdít, megtol hátulról, azt viszont ki tudja, hogy miféle sugallat ez? Egyre többször gyötörnek amolyan felnőttes gondolatok. Amiknek létezéséről még gyerekként nem is tudtam. Érdekes dolgok ezek, érzem, hogy már egy húszéves testben élek. A lelkemet viszont fiatalabbnak tartom. Tudom, nem túl pozitív, elmerengős gondolatok ezek. Azért eveztem picit érzelgősebb vizekre, mert meglepődtem a képeken, és meglepődtem azon is, amit a rajtuk levő lány szemében látok. Korábban nem igazán volt ilyen. Szinte meg tudom markolni a gondolatokat, amiket az arcomon látok a szembenézős fotón. Megérint. Kiütközik, hogy mit gondolok a világról. Elgondolkodtató, hogy amit érzek belül, az vajon kívül mennyire látszik és hogyan?
Mindenesetre a képek azért készültek el, hogy a szettemet megörökítsék. Egy számomra nagyon kedves nadrág a főszereplő. Ennél jobbat el sem tudok képzelni! Gondolom, tudjátok, nagy divat lett a szürke alapon nagypapis-pizsamás gatya, bővebb, lefelé szűkülő fazonnal. Nos, megőrültem volna egy olyanért, de nem találtam rám idomulót. Aztán rátaláltam erre a sűrűbb kockásra, ami egy sokkal egyedibb darab, nem jön szembe az utcán! Egy bő pulcsival párosítottam, és persze a másik új szerzeményemmel, ezzel a lezser kabáttal. Annyira fiús, mégis annyira vagány csajt varázsol bárkiből! Teljesen elégedett személy néz veletek szemben alább.

Nadrág: http://tinyurl.hu/kltn/
Kabát: http://tinyurl.hu/DQAN/







You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts