Pink short

15:54



Mostanában szívesebben hordok bővebb fazonú nadrágokat, mint a tipikus, rövid fazonút. Szerintem nem is állnak jól nekem, de komfortosabban is érzem magam a hosszabb, lazább darabokban. Nem tudom, minek tudható be pontosan ez a változás, bár az tény, hogy nagyon népszerűek, a boltok a polcain is inkább ezeket a fazonokat találom. Vagy ezek tűnnek fel, ezeket keresi a szemem akarva-akaratlanul. Plusz, ahogy az előző posztjaimban is látható volt, elég sok ruhának és nadrágnak a meghatározó kiegészítője az öv. Ez az adott ruhadarab anyagából készült megkötő, amiből tulajdonképpen az esetek többségében csak egy nagy masnit látunk.
Én most egy olyan rövidnacit választottam, ami púderrózsaszínben pomázik, mentes mindenféle csíktól, haha. Pedig azok is nagyon tetszenek, de már annyi csíkos ruhám van, hogy nem lett volna helyes még egy plusszal bővíteni a szekrényemet. Kellemes, lenvászonszerű anyagból készült. Majd csak most, ebben a hónapban megyek nyaralni, úgyhogy addig kell várnom, hogy ne csak itthon hordhassam, hanem a vízparti sétákra is velem jöjjön.  Ha csak leruccanok majd a Balaton partra – mert ilyen is lesz -, akkor egy bikini fölé is tökéletes.
Egyébként ez a bájos nadrág a Manzara.hu-ról van, akikkel már régóta tartós együttműködésben vagyok. Nem véletlenül, ugyanis csoda portékáik vannak. A ruhákon kívül még nekem rengeteg cipő tetszik, de sok női táska közül is lehet válogatni. Igazából mindig van valami újdonság, most is már dilemmában vagyok, hogy beszerezzem-e a huszonötödik nyári kisruhát. Viszont nem parádézok, örülök, hogy az a legnagyobb bajom, hogy milyen hacukában induljak el itthonról holnap.





You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts