Taste the feeling

11:03



Nyár van. Hivatalosan is leolvad rólam a ruha, kibírhatatlan a hőmérséklet a városban, a beton annyira visszonyomja a meleget, hogy emelem a kalapom az előtt a munkások előtt, akik mondjuk útfelújításokon dolgoznak. A legokosabb ilyenkor naplementekor kimerészkedni, legszívesebben én is vízpart mellett tölteném az egész nyarat. Annyira boldog lennék, ha már csokibarna lennék...! No de, örüljünk annak, ami van. Hálás vagyok az eddigi nyaramért. Van időm a kreatív dolgaim koordinálására, emellett dolgozom, és a barátaimmal vagyok. Már a hátam mögött van egy balatoni nyaralás is, ami ha nem lett volna, már megőrülnék. Pont olyan hetet fogtunk ki a barátnőimmel, hogy hét ágra sütött a nap.
Ha pedig ti is olyan balgák vagytok, hogy fotózásra adjátok a fejeteket délután 4-kor, a legnagyobb melegben, mint ahogy én tettem, akkor szerintem csak egy kóla mellett lehet kibírni. A CocaCola nem támogatta ezt a posztomat, csupán számomra volt a tökéletes kiegészítő ehhez a laza témához. Időközben deszkázni is megtanultam - többé-kevésbé, haha -, így ezzel is erősíthettem azt a hangulatot, amit megálmodtam. Eléggé bedőlök a képeken, így próbálok koncentrálni, nehogy előre essek... Amúgy imádom ezt a napszemüveget, ami abszolút retro feelinget kölcsönöz bármikor, bárhol a viselőjének. A póló a Sheinről (katt) van, a cipő az imádott Converse, a nadrágot pedig anyukám húszévesen viselte hosszúként. Ilyenkor tudatosul, hogy mi is az a farmer. Igazi, vastag, strapabíró farmeranyag, sokkal keményebb, egy valódi Levi's.









Fotók: Paplauer Tamás Örs

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts