Straw bag

22:21



Ez a ruha, ez a táska, a városom - elragadott ez a mediterrán hangulat. A fények, a színek, az illatok. Ahogy a főutcán sétálunk, néha olyan illatot érzek, mint a tengerparton, a halsütő bódék előtt. Nagyon szeretem a tengeri herkenytűket, úgyhogy mindig roppant kedvesek az efféle pillanatnyi felismerések számomra, és melegség tölti el a szívemet. Ha már tengerpart és mediterrán hangulat, akkor erről a csíkos ruháról nekem egyből a Cote d'Azur jutott eszembe, a francia sikk, az a hihetetlen lazasággal átszőtt elegancia. Úgy szeretem a nyarat, és úgy örülök, hogy végre 30 °C felett van újra a hőmérséklet, mert végre-végre tudom hordani ezeket a finom lenge nyári ruhákat.
A papucsom a tavaly nyár végi szerzeményem, a Birkenstock Arizona fényes fekete. Azért választottam ezt anno, mert a feketét tényleg bármivel lehet kombinálni, nagyjából mindenhez illik. A táskám pedig, mint tudjuk, a szezon kedvelt anyagából, ebből a szalmaszerű matériából van. Kénytelen voltam én is beszerezni egy ilyet, haha. Nem máshonnan egyébként, mint a tosave.com nevű oldalról, IDE kattintva elérhető.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts