My kind of LBD

20:53





Habár nem érzem lételememnek, hogy feketét hordjak, mostanában elég sokszor előfordul, annak ellenére, hogy szinte kánikula van. Most mitévő legyek, ha ennyi jó nyári lenge kisruha van, amihez olyan könnyen lehet színes kiegészítőket passzintani. Legutóbbi alkalommal is ez történt. Kicsit elkapott a festival vibe, és felkentem a korallrózsaszín körömlakkot, és bevetettem a színes karkötőket, amikért az utóbbi napokban élek-halok! Nem értem, év közben miért nem hordtam ezeket. Ha már fesztivál, akkor ez a hajfonat is adta magát.
Ez a ruha (KATT) amúgy úgy néz ki, mint egy ujjatlan köntös. Érdemes alávenni egy toppot, meg egy rövidnadrágot vagy testhez álló szoknyát, mert a szél könnyedén fellibbenti, és úgy lehetetlen viselni. Anyagából adódóan is könnyen csúszkál, és a kötőjén kioldódik a csomó. Ha ezen óvintézkedéseket megtesszük, akkor viszont egy lezseren elegáns szettet kapunk, amit leginkább én városi nyári estéken tudok elképzelni.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts