Lavender fields

19:15

 

A következő képek amolyan igazi, retro hangulatot kelthetnek. Nem bonyolítottam túl a szettet, amit a Kőröshegyi Levendulásba menet kanyarítottam magamra. Egy szép, júliusi délelőttön mentünk. Nagyon sokat hallottam a helyről, láttam az álomszerű levendulás képeket nagyon sok influenszernél, ezért úgy döntöttem, most már én is megnézem magamnak. Persze előtte a tihanyi levendulásról is sokat hallottam. Habár a településen voltam, az árusokon kívül ott sem találkoztam sokat emlegetett levendulamezőkkel. Ezért is volt újdonság, amit Kőröshegyen nyújtott a látvány. Gyönyörű panoráma nyílik a Balatonra, és az előttünk heverő lila dimbes-dombos vidékre.
A szettem főszereplője egy sima, fehér póló, farmersort, és az új, kedvenc cipőm, a fehér Adidas Supersleek W. A kiegészítők terén most egy olyan darabhoz nyúltam, amit azelőtt még nem hordtam. Nem másról van szó, mint erről a nagyobb fülbevalóról, ami abszolút rásegít a retro atmoszférára. Ezt a napszemüveget is számtalanszor hordtam a nyár folyamán, úgyhogy abszolút kedvencnek mondható, hiszen egyszerű de nagyszerű.






You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts