Caftan look

19:13

Nagyon boldog vagyok, mert lehetőségem van együttműködni a Bonprix márkával a bloggerprogramjuk keretein belül. Két terméket rendeltem az oldalukról, amiket könnyedén kombináltam össze egy szettbe. A "főmotívuma" a viseletemnek ez a kaftánruha névre hallgató gyönyörűség. Rettentően szeretem ezeket a típusú lógós, bővebb ruhákat. Ez esetben kissé túl bőnek találtam, így kénytelen voltam egy bőr övvel derekat varázsolni magamnak, és azt hiszem, sikerült is. A minta nagyon érdekes, a színt tekintve pedig, megtalálható ugyanígy fehér alapon, de kék motívumokkal is az oldalon. Ehhez egy nem túl hivalkodó táskát párosítottam. Régóta nézegettem ezeket a merevebb falú szalmatáskákat, amik kifejezetten nyári szezonban dobnak nagyot a könnyed szetteken. Egészen sok hely van benne, és a pakolós részét egy kis zsákocskaként kell elképzelni, aminek a száját be lehet húzni. A kezemen vagy az alkaromon hordom, hiszen túl kicsi a fogantyú hozzá, hogy vállra lehessen tenni. A papucsot a táskához passzintva választottam a szetthez, ami szintén natúr színű, fonott anyagból készült. Végre aktuális a piros rúzs használata is, hiszen a ruha mintájához illeszkedik, így tökéletes kiegészítőm volt mára.






You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts