AFTERNOON AT HOME

15:19

 Minden szezonnak megvannak a kulcsdarabjai. Az idei ősszel a fő kedvenceim a csizmák, egyszerű vonalvezetésű kabátok. Minél kevesebb szín, annál elegánsabb és kifinomultabb egy szett. Ilyenkor, mikor gond nélkül hordhatom végre a földszíneket, szürkéket, feketéket, úgy érzem, igen, ez az én évszakom, megérkeztem, köszönöm. És végtelen hálát érzek, hogy beköszöntött a kedvenc időszakom, és van lehetőségem bebábozódni a világ legmelegebb télikabátjába - ami alá még pulóver sem kell, egy hosszú ujjú póló bőven elég.
Ha nem kint vagyok, akkor általában pulcsiban csücsülök itthon. Szerintem egy nagyon kis kényelmes szettet sikerült összeállítanom ezzel a Bonprix webshopról származó kötött kardigánnal. Rég nem hordtam már ilyesmit, az utóbbi években mindig csak zárt felsőkkel rétegeztem. Puha, egyáltalán nem szúrós az anyaga. Egy vékony póló fölé pompás választás lehet. Nekem nagyon tetszenek a gombjai is.
A bő szárú nadrágok ideje is eljött. Aki egy évvel ezelőtt azt hangoztatta, hogy biztosan nem fog ilyen darabokban járkálni, annak is tuti, hogy már legalább háromszor átfutott az agyán, hogy mi lenne, ha mégis felpróbálna egyet...? Mint látható, én nem azok közé tartozom, akik egy legyintéssel elhessegették a gondolatot. Az egyik legkényelmesebb nacim tökéletes választás volt az új törtfehér felsőm mellé. A scrunchie hajgumikat szeretitek? Én nagyon, főleg ha ilyen szép selyemfényűek.






You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts