BLACK JEANS

9:46

 Ti milyen jellegű nadrágokat hordtok a hideg időben? Van olyan ismerősöm, aki a bő, lengékben érzi magát komfortosabban, nekem viszont abszolút a tapadósabb fazon kényelmesebb, melegebb. Nehezen válok meg azonban ilyenkor is a mom jeans jellegű daraboktól, mert imádom, annyira lazák, és sikkesek. Ezúttal erről a bonprix-es darabról szeretnék írni egy kicsit. Kényelmes, a méretemnek tökéletesen megfelelő, pedig ugyebár online rendeltem. Na jó, igazából azért tudtam, hogy ez a megfelelő méret, mert egyszer rendeltem egyel nagyobbat kb. még egy évvel ezelőtt, és azt sajnos vissza kellett küldenem. Azóta viszont fixen tudom, hogy a 36-os a jó választás.
Az egyik legkedvencebb felsőmmel kombináltam, ami már szintén megvan egy ideje, de eddig még nem volt alkalmam bemutatni a blogon. Ez az ingdzseki egy jolly joker az ősz kezdetén. Színében is telitalálat, és különösen szeretem, hogy oversized típus. A csizmám egy szuper puha bélelt darab, amit kifejezetten a felsőhöz passzintottam - na meg a télikabátomhoz, de az most nem kapott szerep eme posztban. A helyszín pont egy olyan oldaláról mutatta meg magát, ami engem lenyűgözött, hiszen napsütésben fürdő délelőttre esett a fotózgatás.





You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts