Beige homeoffice jumper set

10:04

 A világ legkényelmesebb melegítőszettjét birtoklom. Ez nem csalás, nem ámítás, ez a kőkemény igazság... akarom mondani, puha, merthogy ilyen finom anyagú ruhadarabokat is rég fogtam a kezemben. Nem a tipikus mackónadrágféleségről beszélek, hanem ez finomkötött matéria. Felső és alsó is tartozik hozzá, és ha felveszed, tényleg különösen hívogat a kanapé, egy pohár tea vagy narancslé. Egyszerűen csak elegánsnak és extra kényelmes viseletnek tudnám titulálni egyben. Amolyan tipikus homeoffice szett. Úgy jó, ha egy kicsit bő. Én a 36-38-os méretet választottam - mint általában mindenből a Bonprix esetében. A pulóver ujjainak vége szűkített, ugyanígy a nadrág végei is, ettől "passzentosabbnak" érzem. Behúzói vannak, ami az alsónál különösen jó szolgálatot tesz, a derekamnál a saját méretemre állíthatom. A színe a tökéletes neutrális bézs, ami mindenhez jól megy, tudniillik, nekem ez az aktuális kedvenc színem. Ilyen a kabátom, a téli bundás csizmám, de a legújabb táskám is. Egyszóval a legtöbb állandó kiegészítőt ebben a színben választom, a praktikussági okokat nem is említve. Ugyanakkor vigyázni kell a bézsnél, mert a kosz hamar meglátszik rajta. Kivéve (!), ha nincsenek benne "cirmos" szálak, amik picit semlegesíthetik azt. Ezzel csak azt szerettem volna mondani, hogy nem olyan kényes ez a világos árnyalat mindennapi használatra, mint ahogy azt először gondolnánk.
Közben a hajam is kurtább lett. Sokkal jobban kedvelem ezt a rövid fazont. Szerintem csinosabb, könnyebben kezelhetőbb. Ez az átmenetes stílus nem a szívem csücske, de hamarosan talán elválik, hogy ismét világosszőke leszek-e, vagy visszatérek a vöröses árnyalatú eredeti szőke színemhez. Stay tuned!







You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts