Weekend getaway

17:15

 Az utóbbi időben egyre többször nézegetem ezeket a melegítő szetteket, ami az előző bejegyzésem fő témája is volt. Nem kell túl sokat gondolkodni öltözködéskor; csak összepasszintod a kétrészest, egy cipőt, és kész. Nem csak otthon lehet ezekben kényelmesen pihengetni, hanem aktív pihenésre, egy kültéri sétára is tökéletes.
Ismét a Bonprix kínálatából hoztam darabokat bemutatásra. Amit a legjobban szeretek, hogy a ruhák anyaga mindig tökéletes, és olyan, amit elvárok! A szett piké anyagból készült, és szerintem illik a természetes színeimhez ez a fáradt kékes szürkés árnyalat. Érdemes lehet egy mérettel kisebbet választani. A 34/36-os méret kicsinek hangzik a 173 cm-es magasságomhoz képest, de végül fantasztikus választásnak bizonyult.
Hogy még inkább a szabadidős jelleget erősítsem, felvettem egy baseball sapkát is. Szintén a webshopról van, szerintem nagyon vagány, és igazán megkoronázza az összeállítást. Ehhez szerintem kötelező hajviselet a lófarok, úgy lesz meg igazán a sportos hatás. A nőiességet sem árt hangsúlyozni, erre a megfelelő eszköz lehet a cipzár a felsőn, amivel megtörhetjük a gallérok szigorúságát, és kicsit lejjebb húzva szép V nyakat kapunk.





You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts