White meets pink

21:59



Nektek mi jut eszetekbe egy szép nyári napról? Szünet, szabadság, barátok, napsütés, jó idő… én bevallom, hogy a csinos ruhák, felsők is színesítik a nyarat. Bár az idő még olykor szeszélyes, azért elég gyakran bújnak elő a melengető napsugarak, a bátrabbak már rövidnadrágban flangálnak. Én azért még ennyire bátor nem vagyok egy korai, reggeli indulásnál, de fokozatosan cserélődik le a réteges szettem egyre lengébb darabokra.
Ez a rózsaszín csíkos felső is egy tipikusan olyan viselet, ami a nyári szünetre emlékeztet, szívesen hordanám egy tengerparti séta alkalmával, de éppúgy akár egy városnézés során. Ismét a manzara.hu virtuális polcairól válogattam! Vitathatatlanul népszerű motívum mostanában a fodros megoldás mellrészen, számomra kifejezetten viselhető a vállkilógós megoldás is, sőt, még plusz nőiességet csempész a szettbe! Mivel rózsaszín, ezért számomra eléggé megnyerő… egy kis bájt varázsol a levegőbe.
Bő szabásánál fogva én mindenképpen szűkebb alsórésszel kompenzálok, természetesen ehhez a darabhoz igazítom a rajtam látható többi ruhát. Laza, mégis elegáns, egy olyan kulcsdarab, ami bármikor magára vonzza a kíváncsi tekinteteket.

Felső: https://www.manzara.hu/felsok/felso-tirza-feher-es-rozsaszin



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts