A girl needs a lots of bags

15:58


Jó partnerei a táskák egy nőnek. Annyi forma, annyi szín, leginkább a cipőkhöz tudnám hasonlítani. A táskák közül az egyszerű fazonokat szeretem, de az olyanokat, amikben van egyediség. Kedvenceim a hasított bőrök, mivel azok általában a legtartósabbak, legeredetibb ötletekkel megformáltak. Az elmúlt egy évben élesedett ki nálam ez a táskagyűjtési mánia. Már van körülbelül minden méretben, viszont a típusok igen különbözőek, ezért még mindig irtó nyitott vagyok… és szerintem leszek is, rendes nő módjára, nem vallok kudarcot, hah. No meg, még nem beszélünk egy gardróbnyi táskáról.
Egyébként a ruhamániát és kiegészítő mániát nem úgy kell elképzelni nálam, hogy mindent felhalmozok A-tól Z-ig, olyat is, amit nem igazán szeretek. Ugyanis túl szoktam adni azokon a jó állapotban lévő holmiaimon, amikben én valahogy mégsem érzem magam komfortosan, netán csak túl sok ideje porosodik a szekrény aljában, ilyesmi. Másnak eddig lehet, hogy nagyon is jól jön.
Lessünk csak rá a bejegyzés konkrét szereplőjére… szereplőire. Élénk szín, minimál stílus. Szerintem a színe miatt nem is terelődik máshova a figyelem. Van a nagy táska, és akár a benne is helyet foglalható kisebb méretű. Ki gondolná, hogy lehet a kettőt akár egyszerre is használni? Különösen tetszik a felülete, textúrája is. Legfőképpen irodista stílusú nőknek tudom elképzelni, de akár egy lezser, divatos szettet is feldobhat seperc alatt. Nem is tudom, hol voltam eddig piros táska nélkül, amikor kincset ér!





You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts