First day of spring

22:44

Frissebben gondolkodom, mint egy héttel ezelőtt. Volt lehetőségem elmenni egy pár napos útra Bosznia-Hercegovinába, síelni. Közben azt is megnéztem, milyen divatbloggerek munkálkodnak Szarajevóban. Igaz, csak utólag. Nem mintha lett volna időm a városban, mert mi a hegyekben voltunk. Az a friss levegő semmivel sem pótolható, a hóval borított fenyvesekről nem is beszélve. Mindig azt érzem, hogy ott vagyok otthon igazán, a hegyekben. Minden annyira természetes, a házak is fából vannak, az emberek is, mintha átszellemülnének, kedvesek és figyelmesek. Ilyenkor én is igazán minőségi időt töltök együtt a családommal. 
Ahogy hazaértem tegnap, úgy, mintha egy kicsit másik világba is csöppentem volna. Egy nappal ezelőtt búcsúztam a téltől -2 °C-ban, ma pedig már a 15 °C-ban csiklandozták a nap sugarai az arcomat. Merthogy sétáltunk egyet, és fotóztunk is. Ma először éreztem azt, hogy tavasz van! Nagyon kellemes volt kint lenni, pulcsi nélkül, csak póló-kabát kombinációban. Tegnap még álmodni sem mertem ilyesmiről. Levett a lábamról. Ilyenkor mintha kicserélnének bennem is valamit, automatikusan átáll a színekre az agyam. Nagyon szeretem ezt a lágy, meleg rózsaszínt, ami a műszőrme kabátomat is jellemzi. A ZAFUL.COM-ról van.Szeretem, ha előkerülnek a női ruhák. Természetesen ez volt a szettem fénypontja, szerintem mindenkinek először arra terelődik a figyelme. Majd az élénk rúzs, hullámos haj. Akik közelebbről ismernek, tudják, hogy nem gyakran hordom begöndörítve a hajam. Bár, ezeket inkább mondjuk csak hullámoknak. Túl sok macera lenne ez reggelente. De ma, de ma...! Erre sem kellett plusz erőfeszítés, jött magától, hogy kicsinosítom magam. Meg is örökítettük. A szivecskés fülbevalóban és a napszemüveg aranyozott részében egyből láttam az összefüggést, így lettek méltó kiegészítői az outfitnek.




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts