Getting ready in my room

19:47

Tekintsünk el attól, hogy malacrózsaszín a bőröm, haha! Majd nyáron talán újra kapok egy kis színt. De addig is, a meleg, pihe-puha szobámban készült képekkel tudok szolgálni. Vettem egy műszőrme szőnyeget, annyira puha, hogy azt nem tudom szavakba önteni. Jó érzés simogatni, és én szőnyeg létére inkább a forgós székemre vettem.
No, de miért a körítésről beszélek, amikor a legérdekesebb ez az a négyzetrácsos mintájú ruha? Annyira királyul néz ki, ahogy a test domborulatain torzul. Nem igazán tudom eldönteni, hogy ilyenkor mivel lenne jó viselni, nyilván magassarkúval csak egy jelesebb eseményen lenne rajtam. Most inkább azt hiszem, csak egy csizmát párosítanék hozzá, meg persze harisnyát. Aztán van itt még valami, ez az átmeneti kiskabát, vagy kardigánszerűség, ami azért szerintem jobban néz ki, ha fel van hajtva az ujja, mert hogy a felkarnál rögzíthető is.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts