SUMMER PYJAMAS

21:31


Amikor a weboldalon böngésztem, és ráakadtam erre a pizsamára, egyből tudtam, hogy ez kell nekem. Talán egy első lépés afelé, hogy odafigyeljek, a gardróbom miből is áll pontosan. Szeretném, ha a szekrényem tartalma olyan darabokat tartalmazna, amik könnyen passzinthatóak egymáshoz. Egy másik szempont a környezettudatosság. Sajnos azt nem tudom, és nem is akarom megállni, hogy új ruhát vegyek, mert ennél számomra kevesebb érdekes dolog van. Imádok öltözködni, és ez abból fakad, hogy a szemem mindig érdekesebbet, újabbat, színesebbet, más fazonút kíván. Ha tehetném, mindennap olyan ruhában lépnék ki az utcára, ami még nem volt rajtam azelőtt, de az nem lenne túl környezettudatos, igaz? Ezt nem csak úgy lehet megoldani, hogy a legfrissebb trendnek megfelelő hacukát viszed haza a boltból, hanem bizony úgy is, hogy használt darabokat vásárolsz. Manapság  nagy teret kap az újrahasznosított anyagokból készült ruhák előállítása, ami nekem nagyon szimpatikus. Vegyük csak azt az egyszerű példát, amikor is szemétből készítenek olyasmit, ami valaki gardróbjának az ékévé válhat később. Csodálatos átlényegülése lehet ez soha újra fel nem használandó műanyagpalackoknak például.
Az én pizsamaszettem is újrahasznosított anyagokból készült, és a Bonprix kínálatában található meg. Nagyon kellemes ránéznem erre a szép levendula lila színre. Kényelmes, puha, és plusz pont, hogy bő fazonú, mert én ezt preferálom alváshoz.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts