BIKER SHORTS

0:31


 Az utóbbi időben meg vagyok őrülve a zöld szín finom árnyalatiért - mint ahogy az már előző posztban is említésre került. Nem hagy hidegen a tény, hogy ez most alapvetően egy nagyon trendi színnek számít. Legutóbb a Bonprix oldalán böngésztem, és tettem szert néhány ruhára és kiegészítőre. Az első és legszembetűnőbb dolog az minden bizonnyal a kabátkám lesz. Kabát? Nyáron? Igen, furcsa lehet, még hogyha egy vékony anyagú darabról is beszélünk. Az a helyzet, hogy itt, ahol én élek, elég szélsőséges az időjárás. Hol fúj a szél, esik az eső és melegítőben fagyok jégkockává, egy másik napon pedig már hét ágra süt a nap és tombol a klasszikus értelemben vett bikiniszezon. Talán így már érthető, hogy miért is választottam ezt a felsőt. A biciklis nadrág is egy hőn áhított dolog volt, ami végre az én gardróbomban is megtalálható! A következő részek tartalmából: nem is csak ebben az egy színben.
Egyértelmű volt, hogy Converse dorkót választok a szettemhez. Úgy éreztem, hogy ezúttal táska nem dukál hozzá, úgyhogy egy óriási kagylós fülbevalót választottam a kis kreációm azon elemeként, ami kibillenti az unalmas kategóriából.







You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts